reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Barabas

Daniel Barabas

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rieka, snívam o tom, aby som bol vodopád. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

O miestach, na ktoré električky nechodia

Daniel Barabas

O miestach, na ktoré električky nechodia

Všetko sa to začalo, keď som okolo siedmej večer odchádzal z práce a pustil si ten zázrak s takmer 80 gigabajtmi pamäte (ktorú som ešte nezaplnil, lebo som lenivý – asi). Na uši som si dal slúchadlá, mimochodom ďalší zázrak, ktoré keď zapnem, tak mám takmer úplne pokoj od vonkajšieho sveta. Výber správnej piesne nie je jednoduchý, možno práve preto, že je ich tam toľko. Začnete sa prehrabávať v tom zozname, rozmýšľať, kombinovať, spomínať. Možno vedome, možno nie, možno to chcel čert, možno vyššia sila, alebo to bola iba čistá náhoda, vysvietený rámček sa zastavil na kapele Noc a deň. Kapela asi už úplne zabudnutá, ak nezoberieme do úvahy, že sa ešte raz za čas objavia niekde na nejakom koncerte alebo nebodaj v telke. Kapela, ktorá pred istým časom, no už to bude nejaký ten piatok, možno aj dlhšie, patrila do výkladnej skrine slovenského pop rocku (dúfam, že mi hudobní kritici odpustia, ak sa mýlim v žánrovo-druhovom zaradení).

  • 1. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 262x
  • 2
v - pokracovanie

Daniel Barabas

v - pokracovanie

Why? Why don´t people ever do what they really want to? They just stand in one place waiting for things to come. ...

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 200x
  • 0
v (moje najstaršie básne)

Daniel Barabas

v (moje najstaršie básne)

NOC V čiernej tme na cestu svieti mi čierno čierne svetlo Celý svet navôkol je poskladaný z bezfarebnej farby ...

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu